Saturday, July 9, 2011

Kawan-Kawan Astro

Sesekali atau selalu jugak sebenarnya aku teringat kenangan-kenangan manis aku semasa bekerja di Astro dulu sebagai contract staff... Emm... Sedar tak sedar jugak dah 2 tahun berlalu...

Apa yang selalu aku ingat adalah kawan-kawan aku yang bersama-sama berusaha keras untuk mengumpul duit dengan menjual Astro decoder set melalui telefon... Mereka semua memang happy go lucky semuanya... Aku saja sekadar nak imbas memori dan berkongsi dengan pembaca blog ini supaya jangan mudah melupakan kawan-kawan yang pernah hadir dalam hidup kita kerana setiap perkenalan yang Allah bagi kepada kita itu adalah satu rahmat dalam hidup kita untuk membina kehidupan kita dimasa hadapan....Walaupun kadang-kadang perkenalan itu hanya bersifat sementara tetapi ia masih rahmat dari Allah kepada kita dan hargailah.....

Ini antara sebahagian kawan-kawan aku di Astro dulu...
Aku bersama Faizal, Kay, Sue & Aini



Aku bersama Fairuz, Kak Anis, Wantu & Ida



Kumpulan team sales aku dulu

1 comment: